Bajs i ditt öga!

Bara kim och emelie som fattar rubriken (y)

Måste egentligen hoppa i säng men jag är icke trött, sådetså.
Morgondagens schema är helt okej förutom att jag har SO med Henriette, hatahatahata! Över en timma lång lektion också <_< Annars har jag bara mentorstid, matte, spanska och kinesiska.

Var ute med kim och emelie för någon timma sen också, först åkte vi tunnelbana och hade inget liv sen gick vi hem från vällingby, välsigt duktigt gjort av oss c: fast det var lite läskigt eftersom det var så mörkt.
Men lägger upp lite cepe bilder vi tog (;
btw, jag ber om ursäkt för att jag ser ut som en mupp.










GOODNIGHT!         


Kommentarer
Postat av: emelie

BAJS I DITT ÖGA SÄGER MAN JUUUU

2010-08-24 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback