Jag är bäst på att blogga (:

haha, jag suger seriöst på att blogga, vet inte vad jag ska skriva om riktigt + det är mycket roligare att blogga om någon kommenterar >.< bara så ni vet liksom.  Men ska försöka blogga mer, hur många gånger har jag inte sagt det? haha.

Men iallafall.
Min dag idag var väldigt.. tråkig.
Först hade vi NO, svarade på lite frågor om musklerna typ sen fick vi reda på att vi ska dissikera ett hjärta och lungor på måndag, usch - seriöst jag kommer må så jävla illa.
Sen hade vi matte tror jag, den lektionen flög iväg ganska snabbt och efter det var det idrott, som tur va så var typ halva klassen inte med, så var inte så jobbigt att köra, vi spelade brännboll.
Lunch efter det och sen blev det spanska med våran nya lärare, hon verkade ganska bra faktiskt, ska ha henne i kinesiska också. Sista lektionen var engelska med tråkiga Gunilla, och för en gångs skull fick vi gå 5 minuter tidigare, det var bra för annars skulle jag missat bussen.
Intressant dag va? Inte undra på att jag har så få bloggläsare.
Men nu ska jag.... göra något annat än att blogga iallafall, för jag har inget att skriva om tjolahopptjolahej.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback