Sommaren 2010 i text och bilder

Okej, jag vet att jag inte bloggat på hela sommaren så det här inlägget kommer bli långt som fan, bara så ni vet.


TWILIGHT FAN EVENT

Det var så jävla awesome! Först var det några som sjöng låtar ur soundtracket, dom visade klipp från filmerna och en smygtitt på typ 10 minuter av Eclipse. Sen kom Taylor och Kristen ut, fan vad folk skrek. Det tog ett tag innan dom var på plats där dom skulle sitta och bli intrevjuade eftersom dom gav massa fans autografer först. Men när dom väl satt där och skulle svara på frågorna en kvinna ställde så hörde man inte ett piss. Så fort någon av dom öppnade munnen så började alla skrika, hahaha. Och efter bara ungefär 20 minuter så var dom klara, tyvärr. Men gud det var verkligen värt att köa för biljetterna och allt. Fick tyvärr inga speciellt bra bilder och det var en kameraman som stod framför Kristen så såg henne inte. Men det blir en dålig bild på Taylor iallafal.





MIDSOMMAR

Kommer inte ihåg så jätte mycket från midsommar faktiskt. Det var iallafall min familj, daniel, sussi, robin och syrrans kompis Linn där. Vi kollade på filmer, spelade kort, åt jordgubbstårta, åt god mat, cyklade och mycket mer, några speciella detaljer kommer jag inte ihåg, haha. Men det var trevligt och mysigt iallafall. Slänger upp några bilder.







RIGA

Min familj och familjen Sortebechs åkte på en 2 dagars kryssning till Riga. Det ligger i Lettland för er som är dåliga på geografi ;)
Båten var ganska liten för att vara en kryssningsbåt, men ganska mysig. Första dagen åt vi middag på buffén. Efterrätterna var godast, haha. Jag, daniel och felix tillbringade mest tid i spelrummet och körde ett motorcykel spel och airhockey, annars satt vi med föräldrarna i barerna och drack alkoholfria drinkar. Det blixtade som fan på kvällen/natten, coolt men jävligt läskigt.
Dagen efter så var vi framme i Riga och vi åkte till en marknad. Där fanns det bara massa skumt folk, alla såg drogade ut och var jätte otrevliga och knuffades och det var tillochmed en tant som slog till mig för att jag skulle flytta på mig, kul liksom. Sen åkte vi iallafall in till stan och där var det mer "normalt". Vi åt på någon resturang och sen gick vi omkring och kollade lite. Fanns min favorit affär New Yorker där, men köpte ingenting.
Sen åkte vi tillbaka till båten, åt middag, kollade på uppträdanden, min pappa sjöng karaoke i karaokebaren - PINSAMT!
Dagen efter var vi tillbaka i stockholm.








LANDET

åkte till landet och var där 3 veckor. Första veckan var bara familjen där, dom andra 2 veckorna var Daniel, Sussi, Robin, Felix, Niklas, Stefan, Karin och Sara också där, fullt hus alltså.
Gjorde inte särskilt mycket. Vi kollade på film/tv, åkte moppe, fiskade, spelade spel, grillade och så. Daniel och Niklas spelade såklart WoW everyday.
Har inte så mycket mer att skriva om det, så blir lite bilder.

 
 





UNG08 & THE VOCIE

Hängde med Sarah på ung08 några dagar, gjorde absolut ingenting förutom att glo på snygga killar som det fanns gott om där, haha. Sen var vi där en dag med Rosy också och gjorde samma sak, heh!
Dagen efter det - i lördags - gick vi på The voice. Till en början var det kul, vi dansade och hade roligt. Fast i slutet blev det kaos, inget jag vill ta upp här på bloggen så, ja. Men det var jätte jobbigt där Flo Rida kom ut på scen, alla puttades och jag det var svårt att få luft, det var svettigt som fan också. Så... ja. Inte så lyckat direkt. Har inga bilder tyvärr.




Ja, det var väl min sommar, hände ju självklart mer saker men tog upp det viktigaste eller vad man ska säga. Nu är sommarlovet slut och i morgon börjar skolan. Usch.
Jag får bita ihop och klara det helt enkelt.
A end is just a new beggining, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback