28/12-10

tjosan i trosan folket!
Idag har jag inte gjort mycket alls. Gick upp, satt vid datan, åt frukost, satt vid datan, var på gymmet, kom hem, duschade, åt och nu sitter jag här framför datan igen och har inget liv alls :)
Ikväll klockan 20.00 ska jag glo på Bekännelser om killar, kyssar och katter (Angus, thongs and perfect snogging) på tv400. Har redan sett den ett antal gånger men den är lite gullig ändå, en typisk tjejfilm med snyggingen Aaron Johnson, dregelvarning på honom.
Imorgon blir det Ikea :) Ska köpa det sista till rummet, en byrå, en bäddfåtölj och tavlor. Sen ska katja köpa lite också. Kanske tar bild sen hur mitt rum ser ut.
Ska sätta mig och glo på tv nu istället, woho här är man nolifer!

~ p e a c e o u t ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback