Andra advent

Halluuuw.
Kom hem från gymmet för ett tag sen, måste duscha men har inget shampoo så måste vänta tills pappa kommer hem från coop, suck!
Efter det ska jag äta lite och fixa mig. Sen får vi se vad jag hittar på. Åker antingen med pappa och syrran för att hämta min bokhylla, annars kanske sarah kommer hit så ska vi spela och sjunga lite.
Andra advent idag fan, inte långt kvar till jul alltså :) Fast känner inte någon julkänsla alls, saknar när man var liten och satt och kollade på julkalendern varje morgon och var jätte spänd inför julafton. Jag har inte ens en chokladkalender i år. Lite sorligt faktiskt.

Skola imorgon igen. Lite tråkigt, fast har inga prov den här veckan.. tror jag. Men måste lämmna in ett grupparbete på torsdag som typ alla ligger efter i. Orkar knappt bry mig längre, är så jävla skoltrött. Ska bli skönt med lov.
Men ska dra nu,
Adiooooooos.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback