Dag 01 - Om mig

Here we go!
Amanda var namnet. Jag är 14 höstar gammal, är alltså född 1996.
Jag är väl en ganska normal tjej eller vad man ska säga. Jag bor i en lägenhet med min mamma, pappa och storesyster.
I skolan och så är jag oftast glad och sprallig, eller ja. På rasterna. Under lektionerna sitter jag tyst och försöker ignorera min mongo klass.
På fritiden gillar jag att umgås med kompisar, spela gitarr, sjunga, sitta vid datorn och massa annat.
Bra självförtroende har jag inte någonstans, försöker bygga upp det men har inte lyckats särskilt bra än så länge. Skolan hatar jag. Blir väldigt lätt skoltrött och orkar inte plugga till prov, göra läxor och så. Har ändå hyffsade betyg som tur är.
Vad ska man mer berätta...
Jag är en riktig dagdrömmare. När jag är ensam brukar jag sätta musik i öronen, sluta ögonen och dagdrömma om ett perfekt liv, kändisar, kärlek, ja allt möjligt. Haha nu avslöjade jag nog min största hemlighet. Men whatever.
Mitt mål i livet är att någongång bli nöjd med mig själv. Med mitt liv. Om det blir så vet man inte, men man får alltid hoppas.
Det var nog allt jag hade att säga om mig.
 
   - p e a c e o u t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback