Dag 02 - Min första kärlek

hmm.. Det beror på vad man menar med första kärlek. Var "ihop" med min barndomskompis daniel när vi gick på dagis, men det var inte kärlek direkt. Så vi tar något annat.

Hela lågstadiet + mellanstadiet var jag kär i en kille i min klass. Han var verkligen tjejernas favorit, iallafall i lågstadiet. Var ihop med honom i 2an/3an. Saken var bara den att han var ihop med 2 andra i min klass samtidigt, men det gjorde inte oss någonting. Vi delade gärna.
Fast efter ett tag blev det ju jobbigt. Vi skulle tävla/bråka om vem som skulle sitta bredvid honom, vem som han gillade mest och massa andra saker. Var iallafall ihop med honom ungefär ett år då han sa att han inte gillade mig längre och jag gjorde slut. Då hade han redan gjort slut med en av dom andra tjejerna.
Det tog inte lång tid innan han gjorde slut med den tredje heller.
Gick ju fortfarande omkring och var kär i honom. Och i 4an blev vi tillsammans igen, förmodligen för att jag skickade massa lappar och skit till honom och han fick väl nog. Men då var vi tillsammans i smyg och det höll väl någon vecka. Högst 3 typ.
Var fortfarande kär i honom tyckte jag. Så slutade inte att kämpa.
I 5an och 6an bråkade jag då mycket med min kompis, eftersom hon också gillade honom. Men i 6an efter en filmkväll med honom och några andra kompisar blev vi tillsammans en tredje gång.
Blev jätte glad till en början men insåg snabbt att jag inte hade känslor för honom, små gillade nämligen en annan. Efter ungefär 2 månader ringde han mig och vi tyckte båda att vi passade mer som kompisar, så då gjorde vi slut, en gång för alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback