Dag 03 - Mina föräldrar

ehh, fattar inte varför man ska skriva om sina föräldrar? men whatever, kör väl på ändå.
Mina föräldrar är väl som vanliga föräldrar, haha nejmen. Dom är snälla (vanligtvis) ;p
Bråkar ibland med dom men thats life.
Min mamma är väldigt gullig för hon är så trög ibland och hon kan inte uttala något på engelska typ, haha :) Menar det på ett snällt sätt.
Ex.
Mamma - Han den där Hutcher Kutcher är rätt så snygg.
Jag och Katja - .... vem?
Mamma - Jamen han som är gift med Demi Moore.
Jag och Katja - Ashton Kutcher mamma, ASHTON!

hahaha ^^

Min pappa är också snäll, fast jag bråkar ganska mycket med honom, är väl oftast bådas fel fast vi skyller på varandra, heheh. Men han är också gullig, stackarn måste ha det svårt att bo med 3 tjejer med PMS en gång i månaden. 

Mina föräldrar har varit tillsammans i ungefär 19 år tror jag. Och gifta i 8 eller något. 

Ja, det var mina föräldrar det, haha jag e sämst på att skriva menmen.  

Kommentarer
Postat av: Isabel Hanna Lundkvist

sv: Åh tack, det där var faktiskt VÄLDIGT fint. Kanske blir det!

2010-12-08 @ 19:33:57
URL: http://izahs.blogg.se/
Postat av: maisah

sjukt snygg blogg !

2010-12-08 @ 20:46:23
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback