Godmorgon

godmorgon på er.
vaknade för en timma sen trorjag. Har ätit frukost och börjat sminka mig lite smått.
har varit väldigt dålig på att blogga på sistone, har tappat lusten lite. men får skärpa mig.
är lite sur över att blogstart nollställde allas statisik så har gått från 50-60 läsare om dagen till typ 10. Inga som kommenterar heller, då tappar man lusten lite.
Var i vällingby igår med sarah, hon hade på sig sin suuper långa tomteluva så alla glodde på henne, haha. Vi gick mest runt, jag köpte nyss puder. Sen åt vi godis och gjorde inte så mycket. Kastade snö på varandra (y)
Men nu ska jag sminka mig klart, fixa håret och vänta på att något roligt ska hända, haha.

p e a c e o u t




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback