hehehehe

cha cha bloggeeen.
bloggade inget igår. drog hem till bella med nathalie och alicia direkt efterskolan för att plugga, vi åt mackor och satt vid datan mest istället :) Sen följde jag med nathalie och bella till skolan där björn och jacke och några andra skitar skulle ha skolkonsert.
alla typ sög, haha.
sen när jag kom hem blev det plugg plugg plugg, greys anatomy, plugg.
det ironiska var att det provet jag pluggade till failade jag totalt på idag, det jag inte pluggade till fick jag precis VG på, hehe. Fick reda på att jag fick VG+ på boken om mig också. Är man duktig eller vad? :)
Ikväll har jag bara suttit vid datan som den nörd jag är. Redan fredag i morgon veckan har gått sjukt jävla fort. Fan vad skönt. Har dans på idrotten också, äntligen något hyffsat roligt!
Nu ska jag glo på tv eller något annat skojsigt,
have a wonderful life suckers .

p e a c e o u t!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback