Love is a bitch

Tjaaaaa!
Har blivit lite dåligt med uppdatering senaste tiden men så kan det bli ibland.
Glodde nyss klart på Step up 3. Seriöst älskar dom filmerna, 1an 2an och 3an är skit bra allihopa, ni som inte sett dom borde verkligen göra det.
Ska upp och typ 8-9 timmar och träna med sarre, hahaha. Fint smeknamn där. Men måste iallafall stänga av datan och sova snart då, annars kommer jag inte orka gå upp i morgon.
Gör mig inte så mycket att det blir skola sen på måndag, vi ska glo på luciatåg och sen kolla film. Sen har vi inte så mycket annat att göra den veckan tror jag. Och har saknat my friends så ska bli skönt att träffa dom igen också.
Eh aa juste, det där dag 01, 02 osv. Gick inge vidare med det va? ;) Men orkar verkligen inte med det. Kanske börjar om med det någon annan gång.
Sitter just nu och lyssnar på en jätte mysig jullåt "Where are you christmas" fast har inte särskilt mycket julkänsla faktiskt o: Får tvinga mamma och syrran att julpynta i morgon, måste ju köpa gran snart också!
Appropå ingenting, Jag såg en rosa limousine idag utanför Cafe opera, är man cool eller vad?
Haha nejmen nu ska jag sova och drömma massa söta drömmar eller något.
Ohja.
Have a nice life bitches, bloggar förmodligen i morgon.
Godnatt ~


   Charmigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback