My christmas eve

Så äntligen är viruset borta, skönt! Har saknat min lilla bebisdata så mycket <3333333 haha nejmen... ja.
Tänkte iallafall ta och berätta om min julafton och sen slänga in mina julklappisar i ett annat inlägg.

Vaknade runt halv 9 och gick upp, fick en varsin julklapp av mamma och pappa med ett fint ljus i. Sen åt vi en liten julig frukost. Efter jag och min syster fixat oss runt 1 så drog vi hem till Lotten, Birgitta och Larsa. Vi halvkollade på kalle anka i lottens rum och satt och snacka och så, runt 5 var maten klar och vi gick ner och åt. Blev inget riktigt julbord för oss. Förrätten bestod av ägg, sallad, någon skum fast god avokado sak och någon skum laxsak. hehe. Sen var huvudrätten Inbakad oxfilé med potatisgratäng och sallad. Sjuukt gott!
När vi suttit och ätit i någon timme blev det julklapps öppning, fick det jag hade önskat mig mest. Blev jätteglad. Lägger som sagt in bilder sen. 
Efter julklappsöppningen gick jag, lotten och katja upp på lottens rum och pratade lite, lotten prövade sitt nya nagelack och lite sånt.
Sen åkte vi hem runt 9 och hemma åt vi choklad och kollade på "Tomten är far till alla barnen" , haha det är seriöst den roligaste svenskafilm jag sett.
Ja, det var min ganska korta men väldigt mysiga julafton :)
Bye -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback