New stuffs

Glömde säga att jag steg upp vid 7 i morse för att åka till onoff med pappa och systern min. Mellandagsrean började ju då och då gällde det att vara snabb ^^
Kom dit precis när dom öppnade.
Vi köpte 2 platt-tv, en 42" och en 32" och en blueray spelare, suuuper nice.
Sen när vi kom hem hittade vi en stor snygg tvbänk på blocket som vi åkte och hämtade. Pappa monterade upp den och satte upp 42 " tvn i vardagsrummet ikväll och i morgon blir det att försöka få upp den andra tvn i mamma och pappas sovrum, får se hur det kommer gå ;)
ska försöka få pappa att åka och köpa det sista till mitt rum imorgon också, hehe. Fattas byrå och en fåtölj, hittade en bäddfåtölj som verkade nice.
Ska sätta mig och glo på tv med katja nu och sen ska jag sova,
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback