Shopaholic @ Ikea

tjaaa,
kom hem från ikea för några timmar sen typ.
vi köpte 2 byråar, en hylla, en bäddfåtölj, en lampa, två tavlor, ett sidobord och en filt. Tror jag fick med allt.
Pappa monterade upp min fåtölj, den var mycket större än jag trodde så blev lite chockad, hehe. Men det blev ändå ganska bra :)
Får se när vi fixar upp det andra, förhoppningsvis imorgon :D
Sen blir det ju karlskoga över nyår, fast syrran stannar hemma. Kommer väl bli det vanliga, ligga och kolla på film hela dagarna och inte ha något liv.

Ska gå och lägga mig snart tror jag, så att jag inte vaknar för sent i morgon. Ska nämligen vara med saraah, har inte sett henne på en vecka fan o: Hon har varit i finland.
Skit på er och hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback