Virus

Denna gång har jag en anledning till min dåliga uppdatering. Min data har fått virus, samma virus som massa andra har fått tydligen. Lite skumt det där.
Min dator är inte fixad än så måste sitta vid pappas tröga laptop där jag inte har bilder, musik eller något. Skittråkigt. Så kommer förmodligen inte uppdatera alls förens viruset är borta från min data, får hoppas att pappa fixar det ikväll eller i morgon.
För övrigt så ska det bli sjukt nice med julavslutning i morgon. Sen är jag ledig i exakt 3 veckor. Får mina terminsbetyg i morrn också, man får hoppas på det bästa helt enkelt.
Men som sagt, kommer inte blogga särskilt mycket nu, men ha det braaa så länge.

- p e a c e o u t!
gammal bild från arkivet.


Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-22 @ 16:06:08
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback