Even the best fall down sometimes

Sitter och drogar låten Collide
Har haft den i huvudet sen en kille i min skola sjöng den på avslutningen, eheh.
Men den e bra (y)
Ikväll har jag bara suttit vid datan som planerat, haha. Men i morgon går jag ut, jag lovar ;)
Har lust att se en film, någon som har tips? Helst någon äkta tonårsfilm, ni vet high school, snygga killar ^^ haha ja.
Kan inte fatta att det är sommarlov, känns overkligt. Usch usch usch sen blir det att börja i åttan, med betyg och allt. Vafan ska inte tänka på det nu när lovet precis börjat, ehehe.
Men pallar inte skriva något mer just nu, så adios på er! ;)



Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Aha okej, skönt att få börja lite sent i agusti ;)

Härlig bild! <3

dina bilder på din blogg är asfina hela tiden

2010-06-10 @ 21:35:25
URL: http://bratzparradi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback