MLI

Godmorgon gordmorgon.
Igår efter skolan drog jag ut med emelie, sen gick vi in till henne, sen gick vi hem till mig och tog MASSA egobilder ;o och sen drog vi ut igen.
Drar hem till henne ikväll och slaggar där för vi ka ju upp vid typ 3? XD haha lawl, vi får hälla i oss massa energi dricka ^^
Men slänger in lite smexiga bilder på mig och emelie, enjoy! ;D

                                          sääääxigt!


                                   * taffs taffs*


                           fråga inte vad jag har på huvudet o.o


                                       Ja... väldigt normalt..


                                        FAIL! XD


                              Vi gör så fina miner tycker jag ;)



Orakar inte lägga upp fler XD
Kommentera? ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta:)

2010-06-02 @ 16:31:00
Postat av: hemligstämplat

eheheheh

2010-06-09 @ 17:59:16
URL: http://SO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback