Tjolahopp tjolahej!

Tjeeeenare folket.
Här sitter jag och väntar på att klockan ska bli tjugoöver, för då ska jag börja dra mig mot bussen.
Gick hem efter halva dagen igår (börjar kännas som en vana? ;o)
När jag kom hem fixade jag lite i rummet och så, har ju bytt rum med systern min och snart någondag ska några gubbar komma och tapetsera om också! (y)

Vetnivad?
Typ den 21 juni kommer ju Kristen Stewart och Taylor Lautner till hovet, där dom typ ska sitta och svara på frågor i think.
Och biljetterna släpps klockan 0800 på torsdag morgon på sergels  och dom är gratis! Så därför tänker jag och emelie (och kanske bella?) släpa oss upp mitt i natten för att få tag i biljetter, kommer säkert ligga folk och sova där, lawl.
Kommer iförsig komma försent till skolan, men whatever, det är viktigare att få tag i biljetter! ;p haha kalla oss desperata, men det är inte varje dag twilight stjärnorna kommer till sverige, right?

Men iallafall. Nu ska jag typ läsa lite bloggar och sen drar jag till bussen.
See ya later.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback