En skoldag kvar!

Hejsan folket!
Kom nyss hem efter att ha varit ute på en promenad med systern min. Riktigt nice väder idag, det gillar vi (:
Skolan gick ganska fort, förutom SO:n som vanligt. Haha. Men drog iallafall till sarah efteråt och följde med på hennes pianolektion, hon spelade River flows in you, superbra låt och hon spelade superbra.
Vi bestämde oss för att gå på grönan i helgen, fast båda var panka så vi drog iväg och pantade 5 stora påsar LOKA burkar från pappas jobb, fick ihop hela 250 kr. Sen fick jag 225 kronor i förskott av mitt barnbidrag, och sarah kanske får en hundring av sin mamma och då har vi alltså... hmm... (250+225+100=575?) och då behöver vi alltså typ 170 kr till? Haha, vetefan hur vi ska få ihop det.
Well, ska strax hjälpa maya att göra en blogg där hon ska lägga upp alla sina teckningar ;p
Lägger in några bilder från skolan idag,
Bye Suckers 8D

Jag ser ut som en mupp, men whatever den bjuder jag på ;)



                                       fina Celina ^^


                            Maya goes sexy!




Kommentarer
Postat av: Korneliusaurora

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-20 @ 01:10:10
URL: http://korneliusaurora.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback