My day

Kom hem för någon timma sen :)
När jag satt på tuben så smsa sarah och sa att hennes SLkort inte funkade idag. Så var tvungen att gå av hos henne och smsa en biljett eftersom hon inte hade pengar på mobilen.
Vi kom in ganska fort på grönan, sen behövde vi knappt köa alls till att köpa åkband, that was really nice!
Så ja, vi åkte lite grejor, sen satte vi oss och åt.
Sen träffa jag kims boyfriend Hugo i Rock Jet kön. Han skämde ut mig totalt (y)
Well aja, jag åkte Insane! Känner mig duktig (;
Efter ett tag träffade vi Natalia, har inte träffat henne på ett år ;o Var på samma kollo som henne 2009, well. Hon var iallafall där med sin 9åriga brorsa.
Hon och sarah försökte tvinga upp mig i frittfall, haha, det kunde dom ju glömma ;p Jag är en riktig fegis, jagvet.
Men sen gick vi omkring och åkte lite saker med dom, Natalias brorsa sjukt jobbig och babblade på att han var så bäst på allt och blablabla XD lawl.
Mådde iallafall sjukt illa när jag kom hem, sen tryckte jag i mig några pannkakor och mådde bättre (y)
Tog lite bilder, slänger in dom snart!
Ciao bitches <3 :)


Kommentarer
Postat av: sarah<3

(y)haha

2010-05-13 @ 20:54:40
Postat av: Mays

HAHA, ofta du träffa Hugo där? XD LOOOL

2010-05-14 @ 16:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback