Tjolahoppsan

Tjenare folket!
Skolan var boooring as hell, ovanligt va?
Hm efter skolan drog jag, alicia, tammy och nathalie hem till celinaa. Vi typ satt och snackade, lyssnade på musik, sen gick alicia hem, sen drog vi ner till vattnet och satt och solade på några klippor och hade det very nice. Sen gick vi tillbaka till celina och tammy gick hem.
Sen rökte vi vattenpipa, smakade skit, haha, vi hade inget tobak eller farligt skit i dom bah så ni vet.
Men sen var jag tvungen att dra hem dåda. Men missade bussen precis, not nice. Men vi tog vällingbu bussen.

Imorgon kanske vi har sovmorgon till halv elva, vadå nice? ;)
Och på fredag slipper jag matten, yey!
Har icke mycket mer att skriva,
SÅ HEJDÅ SUCKERS!




Kommentarer
Postat av: Alicia

haha då hade vi något gemensamt, jag missade oxå bussen-.-

2010-05-19 @ 20:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback