Woops?

Haha ojojoj då, har inte bloggat sen i onsdags. Men nu får ni ett långt inlägg (hoppas vi) med vad jag har gjort i helgen.
Hmm, i torsdags gjorde jag nog inget, inte vad jag kommer ihåg iallafall, lawl.

Fredag
Efter skolan drog jag, celina, bella, nathalie och tammy till allmäna och solade, lyssnade på musik och hade det chill. Det var super nice förutom att solen gick i moln hela tiden, suck.
Efter någon timme drog jag hem, åt lite, plåstrade om mina fötter eftersom jag hade haft idrott barfota i mina converse = SKAVSÅR. Heh.
Sen gick jag ut med emelie. Vi gick omkring lite, köpte godis. Sen gick vi och satte oss i hässelängen, det varade inte så länge eftersom det började åska och både hon och jag sprang därifrån, hahaha. Sen fick vi för oss att vi skulle fota blommor, så vi fotade massa blommor och skit, dom blev faktiskt riktigt nice! Aja, sen bad jag pappa hämta mig för jag kunde inte gå hem pga mina skavsår.
Resten av kvällen glodde jag på talang och åt grönsaker och dipp ^^ 
  
       tammy, jag, nathalie och bella på allmäna (Celina fotar)


             En av bilderna jag tog, redigerade lite, vad tycks?



Torsdag
Ungefär vid tolv tog jag bussen till åkermyntan och mötte upp Celina, Bella och hennes pappa. Vi fick skjuts till Kista. Vi gick omkring där ganska länge, tog en matpaus på donken och sen gick vi runt lite till. Jag köpte typ 7 saker tror jag, så mina pengar är nästan slut, lägger upp bilder på det jag köpte i ett annat inlägg.
Aja, sen drog vi till vällingby för Bella skulle leta efter en keps till sin mamma, och den fanns inte i kista och celina skulle leta skor. Vi va inte ens där en timme innan vi gav upp ;p
Påväg hem undrade Emelie om jag ville följa med henne, amanda och petra till the beach. Så när jag kom hem bytte jag om och sen drog vi ner till stranden och låg där ett tag, Emelie och Petra badade ;o
Efter någon timme drog vi hem.
När jag var hemma så ringde mariam och frågade om vi kunde göra något, så vi gick ut på en promenad till ungefär kvart i tio och sen skulle hon hem så jag följde med henne en bit och sen drog jag hem till sortebechs eftersom mamma var där, satt och snackade med daniel och drack läsk (y) Sen drog vi hem runt elva tror jag.

Och ja, idag ska jag nog sitta inne eftersom det REGNAR, usch, hatahatahata. Jag och emelie som skulle gå ner till stranden om det var fint väder, men icke.
Hm, aja, slänger in bilder på det jag köpte, snart.
CIAO

btw, långt inlägg ;o

Kommentarer
Postat av: Felix!

Jag är en av Sortebechs! xD

2010-05-23 @ 14:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback