Yesterday

tja, förlåt för att jag inte skrev något mer igår, men kom hem vid halv tio och sen glodde jag på film och somnade direkt efter det, haha.
Men iallafall.
Jag och Emelie köpte först glass, sen gick vi hem till maya och tvingade ut henne 8D Och vi drog ner till stranden och satt där och snackade en stund. Det var sjuukt varmt ute igår, så jävla nice. Sen gick vi tillbaka hem till maya och drack, sen gick vi ut igen och sen gick vi in igen. Haha lawl.
Men sen gick jag och emelie och eftersom maya va så lat så följde hon inte med. Men vi drog hem till emelie där hon bytte skor eftersom typ hennes fötter dog av dom andra XD sen drog vi ner till grimsta och solade lite.
Efter det gick vi till vällingby och tog tuben hem därifrån. Vi drog hem och åt middag sen gick vi ut igen och gick mest runt och lyssnade på musik och fjantade oss (y)

Nu kommer min morbror så jag måste gå och sociala mig lite, men slänger in lite bilder från igår, ni får fler sen när emelie skickat dom hon tog,
bye bitches <3
 
                           Emelie goes sexymama! 8D


     Det var soligare än såhär, är bara min kamera som e lite cepe


                        Muppansikte men whatever ^^


                                    Em 8D


                                  Randombild


                              Randombild igen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback