Hej kära läsare som vägrar att kommentera

Har haft en riktig pissdag idag och var sur på allt och alla, hehehe.
Borde egentligen sitta och plugga till engelskaprovet, men har ju hela morgondagen på mig också ;) Och min hemkunskapslärare gick med på att skjuta upp provet till nästa vecka så jag slipper ha 3 prov på raken, skönt! Längtar så sjukt mycket till jullovet, inte så jätte långt kvar nu va? Och sen så brukar vårterminen gå ganska fort, så det kommer säkert bli nice, OMG jag var positiv för en gångs skull, applåder till mig. Nejmen aa, jag är lite konstig sådära.
Funderar på att ta och se Inception, laddade hem den nyss men den typ fucka upp sig så måste prova igen.
well well well har inte något mer att skriva för tillfället så ni får ta och njuta av en bild på mig, haha.

p e a c e o u t.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej kära syster här har du en kommentar

2010-11-15 @ 20:29:17
URL: http://katjasplace.blogg.se/
Postat av: |A l i c e|

härlig blogg :)

Allt bra?

2010-11-15 @ 21:45:14
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback