Home sweet home

Är hemma nu, eller ja jag kom hem för en timma sen typ.
Ikväll ska vi äta thaimat, har inte ätit det på jättelänge för har aldrig varit speciellt förtjust i det, men man vet ju aldrig om jag gillar det nu. Så beställde typ äggnudlar med biff. Låter gott!
Ska snart ta och sätta på mig ansiktsmask, har börjat använda det nu ungefär en gång i veckan. Man får typ babylen hy, love it ;)
Imorgon blir det skola igen då. Har 2 eller 3 prov den här veckan, alla på torsdag. Och har inte börjat plugga än. Seriöst jag suger i skolan, inte bra. Får försöka bättra mig. Får plugga som fan i morgon och på onsdag, så får vi hoppas att det går bra.
Ska kolla på kameror på elgiganten och onoff och massa skit nu, see ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback