I see you driving 'round town with the boy I love and I'm like, fuck you.

Tjeeenisen!
Jag drog hem till kim runt.. ehh kommer inte ihåg vilken tid det var men whatever, maya var också där (y)
Vi gjorde inte mycket alls, kim duschade och jag satt och spela gitarr för maya, mysigt mysigt. Sen när kim var klar drog vi ut och fota massor med kims och mayas supercoola systemkameror ;) Tog jättemycket bilder men har inte fått dom än, förutom några på mig.
Men efter det gick vi iallafall hem till maya och skulle glo på film på hennes super najsiga stora tv, men det blev aldrig av. Men vi åt toast istället och prata lite och sen skulle kim hem, och då försökte jag och maya att installera the sims 3 på hennes data men det gick inget bra. Så har installerat det på min data igen och får hoppas att det funkar så jag kan nörda hela natten, thehehe.
Jaow, det var det jag hade att skriva för tillfället,

p e a c e o u t .



Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Hoppas att du har haft en härlig dag :)

2010-11-01 @ 23:37:26
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback