I think I'm fallin for you..

Hej och förlåt för dålig bloggning idag. Har inte orkat helt enkelt.
Skoldagen idag var helt okej, den var inte rolig och den var inte tråkig. Hade tänkt att plugga idag till proven på torsdag eftersom jag inte pluggat ett skit, men blev det så? Nej självklart inte. Kommer ha panik i morgon och förmodligen inte fatta någonting. Men jag får skylla mig själv.
Sitter just nu och läser bloggar och lyssnar på musik, ska snart stänga av datan och sova ska bara fixa lite låtar till mobilen först ;)
Juste, glodde på film när jag kom hem idag. Streetdance 3D tror jag den hette. Den var ganska bra. Fast det var en typisk såndär film man vet hur den ska sluta och hur allt ska vara, haha men älskar såna filmer. Vet icke varför.
Men ska gå och lägga mig strax,

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: sassaa ;)

ehehe jag tycker du borde videoblogga nån gång (Y) :P

2010-12-01 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback