Idol 2010

Kollade nyss klart på idol, eller ja dom har ju inte visat vem som åkte ut än men det orkar jag inte kolla på ^^
Tyckte att Jay var bäst faktiskt, grym röst.

Drog till vällingby idag med sarah för hon skulle köpa present till alicia. Var väl trevligt,  förutom att det var jävligt kallt ute.
Bella, Nathalie och Sarah kommer hit i morgon runt 3 tror jag, så ska vi fixa oss till festen , haha kommer bli sjukt roligt tror jag, vi får hoppas på att et blir en massa bilder! (y)
Ska sitta och gilla massa saker på facebook nu eller göra något annat onödigt,
bloggar nog sen, 

p e a c e o u t .

                                     Haha min outfit för morgondagen XD    


Kommentarer
Postat av: Ida - Två prinsessors dagbok ♥

Jag tycker Jay, Andreas, Linnea och Olle är bra! :)

2010-11-12 @ 22:35:58
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback