I'm hooome

Kom hem för typ 40 minuter sen. Var sjukt jävla trött när jag kom hem, men tog en dusch och nu är jag ganska pigg igen :)
Hade det trevligt på festen, vi gjorde inte så mycket satt mest på prata och så, ehehhe. Men det var väl naaajs.
Blev en hel del bilder också men dom orkar jag inte lägga upp nu ;p måste ändå få massa bilder från bella och sarah först.
I morgon har jag inga planer än, jag får se vad jag hittar på. Får hoppas att jag inte bara sitter hemma har gjort det för mycket senaste tiden.
Tror jag ska ta och glo på film eller något faktiskt, om jag orkar. Isåfall blir det nog Pay it forward, längesen jag såg den. Den är sjukt bra iallafall kommer jag ihåg.
mhmmm.

p e a c e o u t :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback