Novemberfest + Kista

tjenisen.
jag vaknade runt 10 idag och började lite smått göra mig i ordning, blev klar någon gång efter 2, haha ja jag är seg. Sen drog jag iallafall med sarah till hennes skola där det var novemberfest, man kunde typ köpa saker och göra massa eeh.. typ saker, jag vet inte. Vi gjorde inte så mycket, gick mest runt med Anina. Sen åkte vi till Kista där jag shoppade ännu mer, heheh. Ni får bilder i ett inlägg efter. Sen fick sarah låna pengar för att köpa ett par coola tights, dom var asnajsiga. Sprang omkring i varenda jävla affär för att hitta ett par svarta jeans som satt bra, men icke.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ta det lungt, kanske ut och göra något.
Aa, det var väl det jag hade att säga i nuläget. Lägger som sagt in bilder på det jag köpte i ett annat inlägg, och sen får vi ser om jag bloggar mer ikväll.

p e a c e o u t.

                                                             Me right now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback