Slappdag

Godmorgon tänkte jag säga men de är lite sent för det va? ;)
Jag gick upp vid 11-12 någon gång och det känns fortfarande som morgon för mig, haha. Så jag har då inte gjort någonting idag, bara suttit vid datan och lyssnat på musik. Funderar på att bädda ner mig i sängen och se en mysig film, men vet inte vilken, jobbigt jobbigt.
Vill gärna ha en ny lite roligare design, men det tar så lång tid att fixa en ny så jag gör det någon annan dag, eller kanske ikväll. Vi får se hur det blir.
Har börjat fundera på om jag ska spara till en systemkamera, för jag gillar verkligen att fota har jag märkt nu, någon som vet någon bra systemkamera som inte är så dyr? hehe jag är inte så bra på att spara pengar ;p
Oj juste, måste äta lunch kom jag på ;o fast är inte hungrig. Men något måste jag få i mig iallafall.

p e a c e o u t.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv, bästa låten ju haha :)

2010-11-03 @ 17:40:26
URL: http://foryouido.blogg.se/
Postat av: QN

sv: bara bra :)

2010-11-03 @ 20:07:35
URL: http://payback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback