Vällingby

Kom hem för ett tag sen från vällingby, var där med Bella, Nathalie, Björn, Nathalie och Jakob. Köpte en present till alicia som ska ha fest på lördag med temat: Fjorts vs. Emo, haha ska vara fjortis XD
Kan tyvärr inte säga vad jag köpte eftersom jag vet att hon läser min blogg, ehehe ^^
Sket omprovet idag , gör det nästa vecka istället, så jag kommer ha 3 prov i rad den veckan, super! (y)
Matteprov i morgon också, pallar inte plugga , men min lärare sa att det typ kommmer vara lätt, och jag har ändå redan fått G på det kapitlet.
Men ska spela lite gitarr nu, very very nice.

p e a c e o u t !


Kommentarer
Postat av: Ida - Två prinsessors dagbok ♥

Haft en bra dag? :)

2010-11-11 @ 23:01:30
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/
Postat av: julia ♥

Vill du ha chansen att bli dagens blogg och få ta del av mina underbara läsare!?

Gå in och anmäl dig nu!! <33

2010-11-12 @ 09:41:37
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback