your love is my drug

godmorgon alla sömntutor.
Jag vaknade klockan 8 idag, fyfan vad segt. Kunde inte somna om så gick upp och satte mig vid datan.
Har ätit frukost med systern min för ett tag sen också. Trevligttrevligt.
Ska nog inte göra så mycket idag, kanske hänger med sarah som ska lämna en bok på biblan, sen vid 3 kommer dom andra tjejorna så ska vi börja fixa oss, kommer bli super nice. Men fyfan vad jag kommer skämmas när vi ska gå så till alicia, folk kommer ju stirra som faaan. Haha aja.
Jag hoppas på att få mina pengar snart, för behöver nya kläder, och jag är jätte shopping sugen, theheh.
Men ska börja fixa mig, eller ja, ta bort gårdagens smink och platta håret lite, känns inte som någon idé att sminka sig när jag ändå ska sminka mig massor sen.


P E A C E O U T .

Kommentarer
Postat av: Ida - Två prinsessors dagbok ♥

Lust att få fler unika besökare? :).



Nu har du chansen att bli utsedd till DAGENS BLOGG i våran framgångsrika blogg. För att läsa mer klicka på länken: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/november/dagens-blogg-1311-viktigt-las-igenom-hel.html



OBS: Läs igenom hela inlägget!



Lycka till :).

2010-11-13 @ 14:17:52
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hejhej! va med och tävla om att vinna en gratis blogg design! (läs om info på min blogg). Om det inte är något för dig så kanske du vill synas på min blogg i en hel vecka genom att skicka in ett bidrag till veckans bild? :)

Kramkram

2010-11-13 @ 21:37:56
URL: http://bygoode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback