Ehehehe.

godmorgon.
Jag har inte bloggat på någon dag, men orkade inte i söndags och igår satt jag och skrev någon svenskasak i 3 timmar, suck.
jag sitter som vanligt klar långt innan man ska gå, duktigt.
Det är en helt okej dag idag, vi har inga roliga lektioner direkt men inga super jobbiga heller, fast jag slutar sent som fan tyvärr.

Snart är det höstlov, riktigt nice, fast det är bara en vecka och jag slår vad om att veckan tar slut lika fort som den kom. På fredag ska jag på en halloweenfest-sak i Stenhamra eller något sånt. Lite jobbigt för kommer bara känna dom som har festen.
Men jag får väl bita ihop, fast e liite osäker på om jag ska sova där eller inte ;s

p e a c e o u t .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback