Ehehehe.

Hallojsan folket.
Är hemma idag då da. Inga kommentarer på det.
Gick upp vid klockan 11 och har bara legat i soffan och kollat på Tyra Banks show, Top model och Ellen DeGeneres Show, love it ;)
Mår ganska illa och har bara ätit en macka idag, tror inte jag kommer äta någon lunch heller, icke icke bra.
Jag har lust att se någon bra film, men jag har seriöst sett alla filmer som finns känns det som, haha iallafall alla "tjejfilmer" eller vad man ska säga.
Såå får väl hitta på något annat, helst av allt vill jag bara krypa ner i sängen och sova hela dagen, men då kommer jag inte kunna sova inatt och det är nog inte så bra, eller vad säger ni?
Ska iallafall göra något annat än att sitta och skriva om mitt tråkiga liv nu, så Peace out!
btw, Justin Timberlake är gaaalet snygg, jag dog lite när han var på med på Ellen Show (y)


Kommentarer
Postat av: ellie

tack dsm :)

2010-10-18 @ 16:20:56
URL: http://wayrynen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback