:)




Kom nyss hem från läkaren, fick en ny dos medicin som jag ska äta 2 ggr per dag i 10 dagar, wohooo!
Idag ska min klass orientera och jag ska sitta hemma och mysa, busigt va? ;) Haha jag tror seriöst att jag kommer få IG  idrott, icke bra.
Funderar på att se Remember me, men vet inte om jag pallar eftersom jag redan sett den, annars kanske jag glor på Camp rock 2 , hahaha mobba mig inte oki? :)
Imorgon är den skönaste skoldagen, har 40 min svenska, NO, Engelska och Slöjd. Nicenice.
Fast på fredag har jag NO prov, inte lika nice det inte.
Men aah. Ska nog ta lite frukost nu tror jag, sen göra något vettigt.
Peace ooout.

btw, ni suger på att kommentera :)

Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' hejhej!

när jag mobilbloggar går jag in på blogg.se via telefonens internet (som bör finnas på alla så länge du inte har en stenålderstelefon;) )

hoppas att du får ordning på det :)

2010-10-05 @ 11:54:35
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback