Godmorgon, godmorgon!

Goodmorning people!
Sovit gott?
Jag drömde väääldigt konstiga drömmar som jag bara har ett svagt minne av, jag var iallafall på någon båt med någon skum kille, jagvetintevad. haha jaja.
Gick upp vid halv sju, fick panik för att jag såg att jag var tvungen att duscha håret, så trodde jag skulle bli sen, ändå sitter man framför datan typ 30 min innan man ska gå (y) haha.
Men vid 25 över drar jag mig mot kims busshållsplats, bussen kommer typ 39 eller något.
Mår fortfarande ganska illa så vi får se om jag pallar hela dagen, men jag tror det.
Men aah, det var allt jag hade att skriva.
Goodbye suckers!


                                     Gammal biiild




Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättefin blogg :D!

2010-10-19 @ 13:56:24
URL: http://freaxhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback