goodmorning sunshines

goodmorgon.
kan ju börja med att säga att dagens slutade ganska bra igår efter allt, så... ja, det e bra.
vaknade runt 6 och har sprungit omkring och packat samtidigt som jag försökte fixa mig = bad hair day. haha.
nejmen ska ju på halloween fest hos anina i stenhamra idag då, och kommer missa sista lektionen för annars hinner jag inte :D niiice, sen äre höööstloooov, awesome.
kom just på att jag inte ätit frukost... hinner ändå inte göra det nu så, får väl gå hungrig fram till lunch (y)
väskan jag packade i är ganska liten, ändå fick jag ner kudde, sovsäck, underkläder, tjocktröja, pyjamas, smink, borste, tandborste och ska snart pressa ner plattången när den har svalnat, duktigt va? :)
Men ska fixa med de sista sen drar jag till bussen,

p e a c e o u t .


          gammalbild, sommaren 09 eller nåt.         


 


Kommentarer
Postat av: Netty♥

hejsan. allt bra idag?:)

2010-10-29 @ 16:20:00
URL: http://www.nettys.se
Postat av: lovisa

vad gör du idag?:D

vill du följas via bloglovin?(:

2010-10-29 @ 18:13:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sarah

fy fan va ja såg ut :)

2010-10-30 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback