I wanna be billionaire, so fucking bad.

Godkväll gott folk.
Blev just klar med min svenska uppgift, har klistrat på massa bilder till "boken om mig" och det var väldigt tråkigt :)
Nejmen.. aa.
Jag har namnsdag idag. bara så ni vet liksom.
Imorgon har jag hemarbetsdag och vi fick i uppgift från syslöjden att forska om jeans, wtf? Haha jaja.
Efter det här inlägget ska jag slänga in en video på en sjukt duktig kille, nifår se sen.
asså kan inte fatta att om typ en månad är det första advent, det var ju nyss sommar hallå? Och snart har jag gått halva jävla åttan, visst skönt somfan, men fyfan vad tiden går snabbt säger jag bara.

btw, kim om du läser detta. Du och jag måste göra något på höstlovet för vi har inte gjort något på typ ååår, och jag dödar dig om du bara tänker vara med hugo :) poss.

p e a c e o u t .




Kommentarer
Postat av: Mays

MEH, jag vill oxå ;_; </3

2010-10-31 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback