Shopping

Tjuee.
Kul att jag vaknade klockan 8 en söndag , verkligen.

Igår åkte jag till vällingby med sarah och shoppade lite småsaker.
Köpte blandannat lösnaglar, fast satte typ på dom dåligt för dom flesta ramlade av igår kväll, men sätter på dom igen senare tror jag, måste fila dom också.
Men lägger in en dålig bild på hur det blev och ursäkta mina knubbiga fingrar (y)



Man kanske inte ser så bra men whatever.
Sen köpte jag deo och puder också.



Vid klockan tolv typ ska jag och emelie till gymmet, har inte tränat på jättelänge så vi får se hur detta kommer gå, ehehe.
Men bloggar senare,
Peace.


Kommentarer
Postat av: Netty♥

kikar in för att önska dig en trevlig söndag :)

2010-10-03 @ 13:06:20
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback