Wakawakawaka

Ignorera rubriken :)
Är hemma idag IGEN, seriöst vadå jag kommer få IG i alla ämnen?
Men har fått tillbaka mina svinkoppor, det här blir fan 3e gången. Kulkulkul.
Och kommer inte gå i morgon heller, för vi har orienteringsdag och jag får typ inte bli svettig och skit, suck.
Men aja.
Idag ska jag nog bara sitta och glo framför datan eller kolla på film, fast jag har ju typ redan sett alla jävla filmer som finns, haha.
Ja. ehh. Bloggar sen eller ngt.
Byeee!

                                    Randombild

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! ja vet vart du tagit de där fotot ;)

2010-10-04 @ 20:33:05
Postat av: Jonahsonja

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-05-30 @ 19:13:43
URL: http://jonahsonja.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback