Wohoo

Tjenisen, vet att jag inte uppdaterat på ett tag, pallar inte bry mig just nu :)
Har inte gjort så mycket i helgen.
I fredags kom några vänner till familjen hit och vi åt middag eftersom mamma fyller år, grattis till henne. Det var väl ganska trevligt, fast jag missade idol ._.
Sen igår så var jag först ute och gick spåret med alicia, det var kallt men ganska roligt... förutom att vi gick lite fel ^^ Sen gjorde jag inte så mycket annat, syrrans kompis kom hit och vi 3 satt och kollade på Pretty Woman, hade faktiskt aldrig sett den innan, ehehe.
Ooooch idag ska jag gå spåret igen, fast den här gången med emelie, för ingen av oss pallar gå till gymmet idag typ, iallafall inte jag ;p
Efter det har jag inga planer. Rolig helg jagvet.
Meen aa. Ska läsa lite bloggar sen ska jag nog börja göra mig i ordning.
Peace.

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback