Back to school

Första skoldagen avklarad!
För att vara min längsta skoldag så gick den väldigt snabbt tyckte jag. Hade det nice på musike iallafall, jag och Friberg spelar Price tag och det går faktiskt ganska bra så det är kul.
Imorgon ska min min klass till skolsköterskan under dagen och typ gör såndär hälsokontroll och sen på kvällen vid 5 har jag utvecklingsamtal. Rolig dag, verkligen.
När pappa kommer hem ska jag be honom fixa Spotify Premuim till mig, eftersom man bara kommer kunna lyssan typ 10h/mån med Spotify Free och för att kunna lyssna på Spotify i mobilen. Kommer bli sååå skönt att slippa reklamavbrott.
Nuu ska jag nörda mig lite med min mobil trorja, sen får jag hoppas på att maten är klar.
Goodbye!


Jätte fin bild från mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback