Brist på rubriker

Jahaja, då var den kassa uppdateringen tillbaka.
Denna gång tänker jag inte säga att jag ska bättra mig, för det kommer förmodligen aldrig att hända, om jag känner mig själv rätt.
Gick hem efter andra lektionen idag iallafall, kände mig väldigt hängig och kunde inte koncentrera mig alls och sen började jag få huvudvärk också. Men fick iallafall ett bra besked på matten, vi ska få en ny mattelärare efter påsk (hon vi har nu är ganska skum) så det kommer nog bli skönt.
Har iallafall bara suttit och glott på massa gamla O.C avsnitt, nicenice. Men känner mig ganska bra nu och eftersom jag inte tränade igår så funderar jag på att träna nu.
Har ångrat mig angående bikinin jag visade här för något inlägg sen, ska köpa en annan. Bild här nedanför.



Skönt med en BH-bikini som man knyter där bak och i nacken, annars brukar det ju vara såndär grej man ska knäppa and I don't like them. Diggar färgen också, kommer säkert se brun ut i den ;)
Jag harr faktiskt en ganska bra känsla inför den här sommaren. Nice.
Nu ska jag ställa mig på promenadbandet och vandra lite.
See ya later my dear blog readers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback