Guten morgen!



Då sitter man här igen framför datan långt innan man ska gå.
Fattar inte varför jag går upp 2 timmar innan jag ska gå egentligen, jag hinner ju lugnt. Men det är skönt att kunna ta det lungt.
Har bara en jobbig lektion idag, NO. Kan bli ganska lång tråkigt ibland.
När jag kommer hem måste jag träna. Har nästan börjat tappat suget för att träna, förut i början när jag fick löpbandet tränade jag nästan varje dag förutom på helger, nu börjar det bli glesare mellan träningarna men det ska vi ändra på!
Nä nu ska jag glo runt lite på internet sen blir det att dra sig mot bussen.
~Bye~


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jättefin blogg!

2011-04-30 @ 03:26:28
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback