I didn't mean to fall in love, but I did.

Tjenare,
Måndag idag då. Skolan var väl som vanligt, hade fys på idrotten och nu har jag skit ont i mina ben, det spänner jätte skumt i låren, kan bero på att jag hade lite träningsvärk innan också.
Alicia var här ett tag och vi tränade till våran redovisning om praoen. Redovisningen ska typ minst vara 5 min, och våran är 2.20 min och vi har ingen aning om vad vi ska säga mer. Aja.
Kan inte fatta att Påsklovet börjar efter den här veckan, kom ju liksom nyss tillbaka till skolan från praoen, så jävla nice. Sen efter påsklovet är det vara 7 veckor till sommarlovet, och det är typ ingenting.
Ska sätta mig och glo på film nu, haha tror det blir Fucking Åmål, har aldrig sett hela den faktiskt.

Bye ~


Kommentarer
Postat av: Lovisa

gud va fin du är!! :)

2011-04-12 @ 23:17:20
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback