Scream

Hejhopp!
Påsklov nu fan, jätteskönt.
Var på bio ikväll med Sarah, Scream 4 såg vi. Den var väl ganska bra antar jag, var dock bara sarah och jag som hoppade till och satt gömda med händerna framför ansiktet, haha.
Har inga planer för påsklovet och det känns faktiskt jävligt bra, har alltid åkt bort eller så förut, men nu ska jag bara ta den dag som kommer.
Brann i min skola i onsdags förresten, kom brandbilar och skit. Någon diskmaskin hade typ gått sönder och det börjat ryka en massa, eller något sånt. Vet bara det jag hört. Fick tyvärr gå tillbaka in efter 20 min, hade hoppats på att få sluta, hehe.
Funderar på att hoppa i säng redan nu faktiskt, är ganska trött och har ändå inte ett skit att göra.
Ska ta och lyssna lite på musik och drömma mig bort till en bättre värld, låter perfect eller hur?
Go'natt på er småbarn.


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

åh! :D, vilken var den bästa filmen du har sätt på bio annars då? :)

2011-04-23 @ 11:07:18
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback