Godmorgon?

Godmorgon på er hade jag tänkt att skriva, men insåg nyss att klockan snart är tre.
Dagarna går så himla fort och det är bara en vecka kvar till skolan börjar, fyfan. Sarah är borta i Finneland så henne kommer jag inte träffa förens på lördag då det blir The voice, det blir nog nice ändå.
Känner att jag aldrig bloggar nu för tiden. Kan bero på att jag inte gjort så mycket i sommar som jag hoppats på. Om jag ska vara helt ärlig har det här varit det tråkigaste sommarlovet på länge, jag som trodde det skulle bli det bästa. Haha. Visst jag har varit på Kreta och så men har knappt umgåtts med mina vänner känns det som, har badat väldigt få gånger här hemma i sverige, fast det kan dock bero på det dåliga vädret.
Aja, nu blir det ett nytt skolår. 9an. Måste ju börja tänka på gymnasium och så snart och jag har ingen aning om vilken linje jag vill gå ens. Hm. Något kommer jag väl på.
Får hoppas på ett bra år.



Charmig bild på mig från Kreta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback