You know that I'm a crazy bitch, I do what I want when I feel like it

Sitter just nu i vardagsrummet med datan inkopplad till tvn, så har två skärmar att glo på. Anledningen till detta är att det är mycket roligare att kolla på youtube klipp och så på stor skärm.
Idag har jag äntligen gjort något vettigt!  Mitt gå/löpband har legat och dammat hela sommaren men nu tog jag mig i kragen och drog fram det, var jobbigt att träna när man har latat sig så länge, but I did it.  Så nu blir det att promenera och jogga på det 2-3 gånger i veckan igen.
Ska snart göra lite lunch och lägga mig i soffan och läsa frida tidningen som ramlade ner i brevlådan nyss. Myspys.



Kommentarer
Postat av: - bbella huuynh ::

sv:

hihi tack du ^^



vad fin blogg du har !

2011-08-17 @ 16:50:18
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback