15 Februari

Godmorgon små kycklingar (wtf..)
Sovit gott?
Ska dra till bussen om en halvtimma ungefär, fast ska försöka fixa till mitt hår innan dess för det vill inte samarbeta alls med mig idag, suck!
Har spanska idag, och om jag har tur så blir det vikarie eftersom min lärare var sjuk igår. Men om hon är här så blir det förmodligen att dansa salsa med någon snubbe eller tjej dom har hyrt in eller något sånt, fyfan om man måste dansa kille och tjej. Nej jag är inte rädd för "killbaciller" det är bara det att alla killar i min spanska grupp är helt jävla dumma i huvudet, haha snäll jag är.
Men aja , man får hålla tummarna för att det blir bra.
Ha en jävligt underbar dag i eran kära skola (eller på jobbet?..) så bloggar jag kanske när jag kommer hem.
Wohoo.
Byee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback